Máte prodejnu, kde si můžu zboží prohlídnout?

  • Prodejnu nemáme a přístup do našeho skladu není kvůli bezpečnosti možný.

Je nutná registrace, když chci u vás nakupovat?

  • Ne není, lze to provést i bez registrace.

Jak a kdy můžu objednávku stornovat?

  • Nejlépe co nejdříve po odeslání objednávky. Když již jste obdrželi email o odeslání objednávky pak již to nelze.

Neobdržel jsem potvrzení objednávky emailem

  • pravděpodobně jste měli překlep v emailové adrese a nebo je potvrzovací email ve složce "nevyžádané pošty / hromadné"

Zboží máte skladem v České republice?

  • Ano, náš sklad je ve  Frýdku -Místku. Nepřeposíláme zboží z ciziny.

Mohu objednávku provést emailem nebo telefonicky?

  • Ano klidně, naše zák. linka je Vám k dispozici Po-Pá od 8°°-14°° na (+420) 774 187 320

Kde můžu sledovat stav objednávky?

  • Pokud jste provedli objednávku jako registrovaný zákazník tak ve vašem účtu

  • Pokud jste ji provedli bez registrace pak zde 

Jak dlouho trvá zpracovaní / dodání zásilky?

  • Záleží také jaký způsob platby jste zvolili

  • U bankovního převodu, objednávku odesíláme po  přijetí platby na účet

  • U dobírky a plateb přes Gopay nejpozději do 24 hod (v pracovní dny)

  • Dodání obvykle do 1-2 prac, dnů