Výměna a Vrácení zboží do 14 dnů od převzetí.
Můžete nakupovat bez obav. U zboží, které bylo zakoupeno (objednáno přes e-shop)  nabízíme možnost výměny za jiné zboží a nebo vrácení platby.
Zboží si můžete vyskoušet ale nesmí dojít k jeho zjevnému použití nebo opotřebení - pokud k tomu dojde je třeba brát v zřetel náklady, které budeme mít s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být po Vás požadovány k úhradě.Účtování těchto poplatků předejdete-li, pokud zboží uvede do původního stavu sami (správné zabalení, očištění, zkompletování, zachování původních visaček, nepoškozený původní obal.)
Vyměnit nelze spotřební materiál a další druhy zboží popsané níže.
  • zboží, které vykazuje závadu (v tom případě je nutné postupovat dle reklamačního řádu)
  • zboží, které jeví jakékoliv známky použití
  • zboží bez originálních obalů a příslušenství
  • jednotlivé zboží z akcí, kde je snížení ceny jedné položky podmíněno nákupem dalšího zboží (vrátit lze pouze celou skupinu zboží)
    • U spodního prádla a plavek  je nutné dodržet hygienická opatření při zkoušení a proto prádlo a plavky se zkouší vždy na vlastní spodní prádlo, nikdy ne na holé tělo.
    • Pokud nejsou dodrženy hygienické podmínky , šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit.
    • Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. nalepovací podprsenky, silikonové podprsenky, punčochy, punčochové kalhoty, ponožky, kosmetika apod.).
    Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.

    S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Postup pro vrácení zboží do 14 dnů (odstoupení od kupní smlouvy) :

  • Kupující odešle zboží spolu s kopií faktury či na níže uvedenou adresu.
  • Kupující může přiložit ke zboží formulář pro vrácení zboží který je ke stažení zde
  • Po obdržení kompletního a nepoškozeného zboží a všech výše zmíněných dokladů vrátí prodávající kupujícímu částku převodem na bankovní účet zákazníka / pokud platil přes Gopay tak prostředníctvím platební brány na účet ze kterého byla objednávka hrazena.
  • Prodávající se zavazuje uhradit částku na účet do 14 dnů od převzetí vráceného zboží. (obvykle to trvá 1-2 prac. dny)
  
Adresa pro odeslání zboží / adresa skladu
FOXSTYLE s.r.o
Ostravská 264
Sviadnov
739 25
Česká republika
 

Při vrácení či výměně zboží důrazně doporučujeme využívat přepravce jako je Česká pošta, DPD nebo PPL  =  zásilky do firem doručují včas

Na adrese / ve skladu jsme pouze do 13°°-14°° a tak prosím zvažte jestli zvolíte jiného přepravce, bohužel ne všichni to zvládají doručovat do firem v pracovní dobu a tak se stává že zásilku uloží na výdejní místo které je mimo obce  anebo x Km daleko =  takové zásilky pak nemá kdo převzít a zbytečně se celý proces vrácení / výměny prodlouží.

době letních prázdnin (1.07.2022-30.08.2022) NEPOSÍLEJTE ZBOŽÍ DO Z-BOXU

PROSÍM POKUD BUDETE POSÍLAT ZBOŽÍ PŘES ZÁSILKOVNU využijte možnost to odeslat DO Z-BOXU (ID 10993) KTERÝ JE NA HORNÍ ULICI (u LIDL) VE SVIADNOVĚ 

https://www.zasilkovna.cz/pobocky/z-box-sviadnov-horni-lidl%3Fvmid=I_10993

jako tel. kontakt zadejte 776 122 674 (nevolat / číslo je určeno pouze pro otevírání Z-boxu)

Pokud by Vám toto odběrné místo nešlo z důvodů naplněné kapacity vybrat, pak je nutno to poslat na adresu uvedenou výše, neposílíte zboží na jiná odběrná místa či pobočky pošty, takové zásilky nebudou vyzvednuté.


Upozornění pro firmy a podnikající fyzické osoby (nákup na IČ)
Odstoupení od smlouvy do 14 dnů kupujícího, který není spotřebitelem ( nákup na IČ)

V případě kupujícího, který není spotřebitelem, není možné od smlouvy odstoupit. V případě, že kupující projeví zájem o odstoupení od smlouvy, je výhradně na dohodě mezi prodejcem a kupujícím, jestli mu vyhoví. Pokud  kupující, který není spotřebitelem zašle zboží zpět bez předchozí domluvy a upozornění, bude mu zasláno zboží zpět a to na jeho náklady.
 
 
Při zasílání zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Pokud se jedná o účet mimo ČR, nese kupující všechny bankovní poplatky spojené s mezinárodní platbou. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout. Kupující má právo na vrácení ceny zboží, pouze pokud je zboží ve 100% stavu a nejeví známky použití. Pokud je kupujícím firma, je podmínkou vrácení částky podepsání dobropisu, který na vyžádání zašleme.

 

Menu

Nastavení

Vytvořte si účet pro uložení oblíbených položek.

Zaregistrovat se

Chcete-li používat seznamy přání, vytvořte si bezplatný účet.

Zaregistrovat se